خبرهای داغ:
سردار فرجیان‌زاد:

ایران قوی در سایه حضور پررنگ مردم در انتخابات است/ ایستادگی و رادمردی شهدا باید به رشته تحریر درآید

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: باید با تمام توان و ظرفیت وارد صحنه انتخابات شویم و حماسه بزرگ دیگری بیافرینیم، چراکه افتخار ایران و ایران قوی در سایه حضور پررنگ در انتخابات است.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
ایران قوی در سایه حضور پررنگ مردم در انتخابات است/ ایستادگی و رادمردی شهدا باید به رشته تحریر درآید

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده در نخستین یادواره شهدای غریب اسارت شهرستان ملایر اظهار کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب انتخابات یازدهم اسفندماه از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید برای مشارکت حداکثری تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بر چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات پیش‌رو تاکید کردند، افزود: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را به کار برده تا مردم را مایوس و ناامید کند و می‌کوشد مشارکت مردم کمرنگ باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن همه امپراطوری رسانه‌ای خود را به کار گرفته تا کمرنگ شدن انتخابات را رقم بزند و کسانی‌که امروز مردم غزه را مظلومانه به شهادت می‌رسانند، در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

* باید با تمام توان و ظرفیت وارد صحنه انتخابات شویم

وی گفت: باید با تمام توان و ظرفیت وارد صحنه انتخابات شویم و حماسه بزرگ دیگری را بیافرینیم، چراکه افتخار ایران و ایران قوی در سایه حضور پررنگ در انتخابات یازدهم اسفندماه است.

سرتیپ پاسدار حاجیان‌زاده راهبرد دشمنان را با تمام ابزار رسانه‌ای ورود در انتخابات ایران با تمام قدرت دانست و ادامه داد: راهبرد ما نیز مشارکت قوی در انتخابات است و هر ایرانی که قدرت ملی، اقتدار ملی و وحدت ملی می‌خواهد، راهش از حضور در انتخابات می گذرد.

وی با تاکید بر اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات مشکلات کاهش و تحول در کشور ایجاد می‌شود، بیان کرد: باید همچون دوره‌های گذشته و پرشورتر از قبل، با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، بار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، بعثت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای والامقام، گفت: همه شهدای سرافراز و شهدای غریب اسارت جزء افتخارات این سرزمین هستند و به صورت وسیع باید زندگینامه و سرگذشت آنها تبیین شود.

* ایستادگی و رادمردی شهدا باید به رشته تحریر درآید

وی اظهار کرد: شهدا در مسیر و میثاقی که با امام راحل داشتند، ایستادند و این ایستادگی و رادمردی آنها باید به رشته تحریر درآید و در اختیار نسل جدید قرار داده شود.

سرتیپ پاسدار فرجیان‌زاده با تاکید بر اینکه نسل جدید باید به نسلی که اینگونه انقلاب را به پیروزی رساند و در سخت‌ترین شرایط از آن دفاع کرد و بر میثاقی که با امام راحل و رهبری داشتند، ایستاد، افتخار کند، تاکید کرد: در مسیر شهدا باید ثابت‌قدم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز خدا را شاکریم که با رهبری امام راحل، رژیم ظالم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی در ۴۵ سال گذشته نابود شد، رژیمی که فاسد بود و بالاترین ظلم‌ها را در حق مردم روا می‌داشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه نظام دیکتاتوری با تمام توان به ملت ایران ظلم کرد و وابسته به آمریکا و تامین منافع آنها بود و فقر و محرومیت را توسعه داده بود، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب در سایه این نظام الهی و خدایی و در سایه استقلال، آزادی، عزت و کرامت انسانی زندگی می‌کنیم.

وی با تشریح چگونگی شکل‌گیری انقلاب و تهدیدها و ترفندهای دشمنان علیه نظام و ملت ایران، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی توطئه‌های خود را بیش از ۴۵ سال بر ما تحمیل کردند، از بحران، تجزیه‌طلبی، کودتا گرفته تا بحران منافقان، جنگ، فتنه‌های ۸۸ و تحریم‌ها، اما ملت ایران مسیر عزت خود را ادامه داد.

* اندیشه‌های امام راحل در دفاع از فلسطین جهانی شده است

سرتیپ پاسدار فرجیان‌زاده بیان کرد: امروز قدرت غرب در افول است و ایران یک قدرت جهانی است و در نظم نوین جهانی، به عنوان بازیگر اصلی مطرح است و اندیشه‌های امام راحل در دفاع از فلسطین جهانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه غزه مظلوم امروز مدافعان جهانی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در منطقه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرده و در داخل هم با پیشرفت‌های بزرگ و عزتمندی روبه رو هستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران بزرگترین نعمت نظام جمهوری اسلامی را استقلال و عدالت عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در ساخت موشک رتبه چهارم را دارد و در پیشرفت‌های نظامی، هسته‌ای، قدرت فضایی، پزشکی و نانو و سایر علوم به جایگاه بالایی در جهان رسیده‌ایم که همه این دستاوردها به برکت انقلاب به دست آمده است.

وی همچنین ملایر را شهر فرهنگی، ادب، شهر علما و بزرگان و شهر یک‌هزار ۱۰۰ ستاره درخشان و شهدای گلگون کفن دانست و اظهار داشت: بیش از یک‌هزار شهید در اسارت داریم که ۶ شهید متعلق به شهرستان ملایر است که این شهدا یا در خط مقدم شهید شده‌اند یا با رگبار بعثی‌ها و یا زیر شکنجه‌های زندان به شهادت رسیده‌اند.

سرتیپ پاسدار فرجیان‌زاده به شکنجه‌هایی که بر رزمندگان اسیر در زندان‌های رژیم بعثی عراق روا داشته شد، اشاره و بیان کرد: بسیاری از رزمندگان ما زیر سخت‌ترین شکنجه‌های که در قفس اسرا بود، به شهادت رسیدند و در غریبانه‌ترین شرایط جان دادند و در قسمتی از قبرستان عراق دفن شدند.

* فصل جدیدی در تاریخ دفاع مقدس باید برای شهدای غریب اسارت باز شود

وی با بیان اینکه شهید «حجت الله یارمحمدی» یک شهید کشاورز ملایری بود که در زندان عراق با هم اسیر و هم‌بند بودیم، گفت: این شهید والامقام ۴۰ سال داشت و در کنار چند اسیر دیگری که سن بالاتری داشتند، کوه استواری از صبر و استقامت بود و رفتار و گفتار آنها برای ما درس بود و همواره ما جوانان را دعوت به استقامت می‌کردند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پس از هشت روز اعتصاب غذای اسرای ایرانی در بند رژیم بعثی، حدود ۴۰۰ نیروی بعثی با میله‌های آهنی و تخته و چوب، ناجوانمردانه علیه اسرای ما که در حال نماز بودند؛ حمله کردند و شهید یارمحمدی یکی از اسرایی بود که ضربه به مغزش خورد و پس از ۲ روز به شهادت رسید و در قبرستان موصل دفن و بعد از سالها به ملایر بازگردانده شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهدای والامقام از اسلام، انقلاب و امام دفاع کردند و همه شهدای غریب نیز اینگونه ایستادند و تاریخ ما تاریخ مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم بعثی عراق بود که در هشت سال دفاع مقدس، کمتر به آن پرداخته شده است.

سرتیپ پاسدار فرجیان‌زاده با تاکید بر اینکه فصل جدیدی در تاریخ دفاع مقدس باید برای شهدای غریب اسارت باز شود و ایستادگی و رادمردی که در سخت‌ترین شرایط ایستادند و به شهادت رسیدند، باید بازگو شود، افزود: ملایر رادمردان بزرگی همچون شهید روستایی و یارمحدی و دیگر شهدای غریب اسارت را تربیت کرده و در راستای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به جبهه‌ها اعزام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات