خبرهای داغ:

استاندار خوزستان: مشکل اشتغال ورزشکاران قهرمان در اولویت قرار گیرد

استاندار خوزستان رفع مشکل اشتغال ورزشکاران داری عناوین قهرمانی را ضروری دانست و گفت: ورزشکاران قهرمان با توجه به منش پهلوانی و اخلاقی، بهترین الگو برای نسل جوان هستند.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی بازی‌های المپیک و آسیایی اظهارکرد: یک ورزشکار همیشه باید به دنبال ارتقا سطح کیفی خود بوده و ملاکش، رستگاری و نزدیک شدن به خداوند باشد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران، تلاش بسیاری برای قهرمانی انجام می‌دهد افزود: قطعا هیچ کس نمی‌تواند قدر یک ورزشکار حرفه ای را بداند و تجلیل امروز کمترین تشکر از زحمات شما ورزشکاران است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه غیر از خدا هیچ کس نمی تواند یار و مونس ورزشکاران باشد گفت: اگر ارتباط با خدا قوی باشد، قطعا ورزشکار ما در صحنه رقابت، بهتر عمل می‌کند.

وی بهترین الگو برای ورزشکاران حصرت ابوالفضل (ع) دانست و افزود: همدردی و دفاع از محرومان موجب می شود که اسم ورزشکاران همچون «تختی» برای همیشه ماندگار و جاویدان باشد.

حسینی محراب گفت: دشمن با هر بهانه‌ای به دنبال خدشه‌دار کردن پرچم جمهوری اسلامی بوده و ورزش یکی از راه های نفوذ آنها است لذا ورزشکاران ما باید هوشیار باشند.

وی بیان کرد: مسئولان ورزش استان باید برگرفته از ورزشکاران باشند همچنین هیات‌های ورزشی استان و شهرستان توسط ورزشکاران اداره شود.

استاندار خوزستان گفت: سعی می‌کنم با انتخاب یک مشاور از بین وررشکاران استان، در جربان امورات قهرمانان ورزشی قرار گرفته و نسبت به حل مشکلات ورزش استان تلاش کنم.

بر اساس این گزارش در این مراسم از ۹۴ ورزشکار خوزستانی مدال اور در بازی های المپیک و پاراالمپیک، آسیاییو پاراآسیایی و رقابت های جهانی و آسیایی تجلیل به عمل آمد.

رشته های کشتی، جانبازان و معلولان، وزنه برداری، فوتبال و تکواندو خوزستان بیشترین مدال آور را در یک سال اخیر داشتند.

در استان خوزستان بیش از ۲۴۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها