مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد :

به برکت انقلاب اسلامی، مردم توانستند حکومت را به دست گیرند و خودشان باشند که برای کشورشان تصمیم می گیرند.

کد خبر: ۹۵۷۷۲۷۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵

به برکت انقلاب اسلامی، مردم توانستند حکومت را به دست گیرند و خودشان باشند که برای کشورشان تصمیم می گیرند.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه حاجی آباد در جمع اهالی روستای طارم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود:

با ظهور انقلاب اسلامی، حکومت های استبدادی و ظالمی که با ظلم خود مردم را به تگنا وا می داشتند از بین رفتند و مردم تازه معنای استقلال و آزادی را درک نمودند.

 

در چنین روزی کشور ما از استبداد ظامان رها گشته و مردم توانستند حکومت را به دست گیرند و خودشان باشند که برای کشورشان تصمیم می گیرند.

 

تا قبل از این سال ها بود که مردم زیر بار شکنجه های شاهان مختلف کمر خم کرده و ستم را تحمل می کردند. این آرامشی که اکنون در جامعه ما موج می زند به مرحمت پیروزی انقلاب اسلامی بوده و این مرحمت نیز به واسطه وجود رهبر انقلاب مان امام خمینی و مردمان غیوری میباشد که با تلاش های فراوان به هدف بزرگ و والای خود دست یافتند.

 

یقیناً دستاوردهای آنها آنقدر بزرگ بوده که اکنون ما می توانیم در سایه حکومت اسلامی در آرامش زندگی کنیم. از شما حضار محترم متشکریم که حاضر شدید شادی امروزتان را با ما تقسیم کنید.

 

یقیناً هر ایرانی باید در این روز زیبا شادی باشد و شادمانی کند چرا که سالروز نجات کشورمان از دست ظالمان است و این خود بسیار ارزشمند می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار