در ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت:

بازدید از کارگاه اشتغالزایی تولیدی پوشاک نورالمبین شهرستان ریگان

رئیس دانشگاه پیام نورریگان همراه با مسئول دفتر نماینده ولی فقيه در سپاه شهرستان از کارگاه اشتغالزایی تولیدی پوشاک نورالمبین بازدید بعمل آوردند .
کد خبر: ۹۵۷۸۰۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ایام الله دهه مبارک فجر، عباس زید آبادی رئیس دانشگاه پیام نورریگان و مسئول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه شهرستان، جمعی از کارکنان ودانشجویان بسیجی دانشگاه از کارگاه خیاطی و تولیدی نورالمبین بازید نمودند.
زیدآبادی رئیس دانشگاه، در این بازدید مشتری مداری، کیفیت ارائه کالا و خدمات، مقرون به صرفه بودن، تبلیغات و بازاریابی مناسب را از جمله عوامل موفقیت در کسب و کار برشمرد و حمایت دولت و را در توسعه این کسب و کار‌ها لازم و ضروری دانست.
همچنین رئیس دانشگاه همکاری این مرکز با دانشگاه را خواستار شد تا دانشجویانی که علاقمند به حرفه خیاطی هستند معرفی و ضمن برخورداری از تخفیف شهریه و در پایان دوره آموزشی با ارائه گواهی در همان مرکز مشغول بکار شوند.
لازم بذکر است سرکار خانم حسینی زاده از مهارت آموزان رشته طراحی و دوخت این مرکز بود که پس از طی دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای با ایجاد کسب و کار ضمن خود اشتغالی خود برای ۳۰نفر از بانوان بی سرپرست شهر نیز اشتغالزایی کرد.
در پایان از بانوان مشغول به کار در تولیدی با اهدای کارت هدیه تقدیر وتشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار