موفقیت برنامه‌های مدرسه در گرو مشارکت و حضور والدین و خانواده‌هاست

بروشکی در جمع خانواده های دانش آموزان ناحیه ۲ زاهدان در همایش اولیا در تراز انقلاب، موفقیت برنامه‌های مدرسه را در گرو مشارکت و حضور والدین و خانواده‌ها دانست.
کد خبر: ۹۵۷۸۴۵۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، حسن بروشکی در گفتگوی دوسویه با اولیا دانش آموزان اظهار داشت: نقش بی‌بدیل خانواده‌ها و اولیا در فعالیت‌های مختلف درون مدرسه‌ای بر کسی پوشیده نیست.


 وی افزود: همچنان که مردم در عرصه‌های گوناگون جامعه حضور، مشارکت و نقش آفرینی دارند؛ انتظار می‌رود این امر در درون مدرسه نیز نمود و بروز پیدا کند.


 مدیرکل آموزش و پرورش استان تعامل دوسویه، همفکری، هم افزایی و بهره‌گیری از خرد جمعی را در انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست.


 بروشکی خطاب به اولیا دانش آموزان خاطرنشان کرد: همراهی و نقش آفرینی شما در شکل‌گیری شخصیت فرزندان و تحقق اهداف نظام آموزشی یک ضرورت است و انتظار متولیان دستگاه تعلیم و تربیت همین حضور و همراهی شما با برنامه‌های جاری و ساری مدارس است.


 وی ادامه داد: رویکرد اصلی نظام آموزشی تاکید بر تقویت مدارس دولتی، نظارت حداکثری بر عملکرد مدارس غیردولتی، فعالیت‌های دانش آموز محوری و برنامه‌های درون مدرسه است.


 مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: فرزندان ما بزرگترین سرمایه ما هستند؛ پس تلاش کنیم گام به گام و لحظه به لحظه همراهشان باشیم و در مسیر تربیت آنان با برنامه‌های مدارس هماهنگ و همسو شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار