خبرهای داغ:
امام جمعه شهر آبگرم؛

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام
حجت الاسلام والمسلمین عسگری امام جمعه شهر آبگرم افزود:انقلاب اسلامی، نَه بزرگ به استبداد و استکبار بود.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج ،حجت الاسلام والمسلمین عسگری در پایان راهپیمایی ۲۲بهمن شهر آبگرم در بین مردم ولایتمدار این شهر گفت:انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر طاغوت و طاغوتیان و خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران اسلامی دست بیگانگان و سلطه‌گران عالم را کوتاه کرد، افزود: انقلاب اسلامی حرف نَه بزرگ به استبداد و استکبار بود و اتحاد نانوشته مستبدان داخلی با زورگویان خارجی را یکجا به زباله‌دان تاریخ انداخت و نظام ظالمانه شاهنشاهی را سرنگون ساخت.

امام جمعه شهر آبگرم عنوان داشت: انقلاب اسلامی نقطه پایانی بر طاغوت و طاغوتیان و خط بطلانی بر هژمونی تسلط غرب بر دنیای جهان اسلام بود.

وی تاکید کرد: یکی از ثمرات شیرین انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس "جمهوری اسلامی" ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عسگری تصریح کرد: جمهوری اسلامی طاغوت و یک طبقه خاص که همه ملت ایران را برده خود می‌دانستند و مردم در آن هیچ نقشی جز بله قربان نداشتند را برهم زد.

وی بیان داشت: کسانی که با انتخابات مخالف هستند با جمهوری و آراء مردم مخالفند و می‌خواهند کشور را به ایران قبل از انقلاب بازگردانند.

امام جمعه شهر آبگرم گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم را آگاه و نقش تعیین کننده‌ به آن‌ها داد.

وی اذعان کرد: یکی از جلوه‌های حضور موثر و تعیین کننده مردم برای سرنوشت کشور و تحرک نظام برای فتح قله‌های ترقی و تعالی کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی حضور در پای صندوق رأی است.

حجت الاسلام و المسلمین عسگری با بیان اینکه راه حل مشکلات، مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت : با انتخاب درست مدیری کارآمد، جهادی و انقلابی مشکلات کشور حل شدنی هستند.

امام جمعه شهر آبگرم تصریح کرد: اگر دیروز میدان جنگ دشت آزادگان، هویزه و .. بود و ملت ایران با حضور خود همه دنیا را در یک جنگ نابرابر شکست داد، امروز آن میدان نبرد طمع دشمن برای صندوق رای است که با بسیج مردم برای حضور در پای صندوق رأی پاسخ دندان شکنی برای دشمنان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار