خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات قویترین مردان شهرستان ارسنجان بمناسبت دهه فجر

مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان ارسنجان به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۸۹۶۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسابقات قویترین مردان شهرستان ارسنجان به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان ارسنجان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
در این مسابقه مهیج که با شرکت ۸ ورزشکار در دو رده وزنی 85_ کیلوگرم و آزاد برگزار شد، ورزشکاران پس از گذراندن ۴ آیتم سخت و سنگین به کار خود پایان دادند که در رده وزنی ۷۵_ کیلوگرم محمدجواد کشاورز از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام اول،یارمحمد تاجیک از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام دوم و یاسین مولایی از باشگاه اکسیژن ارسنجان به مقام سوم رسید.
در رده وزنی آزاد نیز سیدمهدی حسینی از باشگاه اکسیژن ارسنجان مقام اول،ابوالفضل خادمی از باشگاه اکسیژن مقام دوم و امید زارع از باشگاه میثاق پاسارگاد به مقام سوم رسید.
سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:شهرستان ارسنجان مهد قهرمانان و پهلوانانی است که با نثار جان خود برای این مرزوبوم عزت و افتخار آفریدند، و قهرمانان امروز ورزش هم باید به شهدا اقتدا کنند.
وی افزود:دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است،و ورزشکاران می‌توانند نقش مهمی در جهاد تبیین داشته باشند.

در پایان از طرف هیئت بدنسازی و تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان از نفرات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار