خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از والدین پاسدار در هندیجان

جانشین ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار با همت مدیر و اعضای تیم پیشرفت مدرسه دبستان دخترانه شهیده فریده صابری هندیجان از والدین پاسدار طی مراسمی باشکوه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

سروان پاسدار حجت الله شیرعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام روز پاسدار و حضرت ابالفضل (ع) و روز جانباز و حضرت امام سجاد علیه السلام بر تمامی ارادتمندان و عاشقان به اهل بیت علیه السلام مبارک باشد.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی اداره آموزش و پرورش ومسئول بسیج فرهنگیان و مدیر دبستان شهیده فریده صابری و دیگر عوامل فرمانده حوزه دانش آموزی طی مراسمی ویژه و با شکوه از تعدادی والدین پاسدار از دانش آموزان به شایستگی تجلیل و به آنها این اعیاد مبارک تبریک گفته شد.

وی بابیان تبریک ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) روز جانباز گفت: جانبازان شهدای زنده هستند که با صبر و بردباری در تمامی برنامه ها ملی و مذهبی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری با ارزش دارند و همه ماها قدر شناس جانبازان هستیم و این روز را به آنها تبریک می گوئیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار