همایش سراسری روز جانباز در زاهدان برگزار شد

به مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، همايش سراسری روز جانباز در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۸۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروزبه مناسبت چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، همايش سراسری روز جانباز با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان وبلوچستان، مسئولین و خانواده های معظم شهدا و جانبازان در سالن آمفی تئاتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زاهدان برگزار شد.

آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، با اشاره به صبر جانبازان در برابر جراحت های دوران جانبازی، گفت: از خودگذشتگی و فداکاری جانبازان، ستودنی و قابل ستایش است و جانبازان برکت نظام جمهوری اسلام هستند.

کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جانبازان سند زنده و افتخار بزرگ نظام اسلامی هستند و به‌ واسطه ایمان و بردباری این جانبازان و شهدای عزیز بود که نظام اسلامی پیروز شد.

ناظری مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را پيوند موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مناسبت ‌های مذهبی و پاسداشت مقام حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، تجليل از جانبازان و تكريم خانواده معظم آنان دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار