رییس دفتر نظارت بر انتخابات اردبیل:

۶۴۰۰ ناظر انتخابات ۱۱ اسفند را نظارت می‌کنند

اردبیل- رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۴۰۰ نفر ناظر در انتخابات ۱۱ اسفند نظارت بر فرآیند انتخابات مجلس و خبرگان را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

۶۴۰۰ ناظر انتخابات ۱۱ اسفند را نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سید کمال پناهی عصر پنجشنبه در همایش ناظران انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده تلاش ما بر این است تا فضا و بستری را مهیا کنیم تا انتخابات ۱۱ اسفند با مشارکت حداکثری مردم و در کمال آرامش، امنیت و اقتدار برگزار شود.

وی تصریح کرد: ۸۰ نفر به عنوان اعضای اصلی هیأت نظارت بر فرآیند انتخابات نظارت کرده و با استقرار ۶ هزار و ۴۰۰ نفر ناظر سعی خواهیم کرد تا در یک‌هزار و ۳۸۰ شعبه اخذ رأی شرایط مناسب و مطلوب انتخاباتی را فراهم کنیم.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان اردبیل گفت: اعضای هیأت نظارت در ماه‌های گذشته آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند تا بر فرآیند انتخابات نظارت کرده و در کنار هیأت اجرایی و بازرسی بتوانند مأموریت و مسئولیت خود را به درستی و شایستگی انجام دهند.

پناهی از انتخابات به عنوان مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال بر چهار عنصر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات تاکید دارند که در این چهار مؤلفه باید همراهی و حضور آگاهانه مردم را به عینه شاهد باشیم.

وی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را عنصر مؤثر در ارتقای مشارکت و رقابت فعال کاندیداها برشمرد و خاطرنشان کرد: سعی بر این است تا در ایام باقیمانده انتخابات رصد تحولات انتخاباتی نیز انجام شده و گزارش‌ها به صورت مستمر بر دفتر نظارت مرکزی و شورای نگهبان ارسال شود.

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: آخرین مهلت رسیدگی به اعتراضات کاندیداها ۳۰ بهمن ماه است و اول اسفندماه وزارت کشور و ستاد انتخابات اسامی نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را اعلام کرده تا از سوم تا دهم اسفندماه شاهد تبلیغات کاندیداهای مجلس باشیم.

رییس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم ۱۱ اسفند با آگاهی و هوشیاری مردم استان اردبیل همچون سایر مناطق کشور با مشارکت بالا انتخاباتی شایسته برگزار و جشن سیاسی را در کشور با عظمت و شکوه خاص برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار