به همت فرمانده سپاه استان انجام شد؛

دیدار با گنجینه‌های عظیم مجاهدت اردبیل

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: انقلابیون برای این کشور و ملت ما سرمایه عظیم معنوی هستند و هیچ وقت این سرمایه رنگ و بوی غربت نخواهد گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۴۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

دیدار با گنجینه‌های عظیم مجاهدت اردبیل

سردار محمدی اصل در دیدار با انقلابیون دهه 50 اردبیل و درگفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در پاسداشت ایام دهه فجر و با هدف ارج نهادن به تلاش‌های انقلابیون استان اردبیل در سال ۵۷ دیدارهایی با بازماندگان این ایام خاطره‌انگیز انجام شده و پای درد دل‌ها و خاطرات شیرین آنها نشستیم.

وی ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده یادآور شد و تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی پابرجاست نتیجه و ثمره این انتقال مواریث و ارزش‌هاست که همچنان در صدر توجه جهانیان است.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در سال ۵۷ همین مردان کارهای تاریخی و سرنوشت‌سازی را برای آینده این کشور انجام دادند که نسل نوجوان و جوان ما باید با این فعالیت‌ها آشنا شده و روحیه انقلابی‌گری در جامعه توسعه پیدا کند.

عبدی افزود: امروز صدور انقلاب اسلامی از مرزها و فراتر از آن زمینه عظمت انقلاب و نهضت امام راحل را فراهم کرده و ما شایسته است در مناسبت‌های مختلف این گنجینه‌های عظیم مجاهدت را پاس داشته و در کنار آنها مشق وفاداری و ایثار کنیم.

سردار محمدی اصل با حضور در منزل آقایان رسول جمالی ،حجت الاسلام میرزا سلیمان حیدری،حجت الاسلام حیدر حیدری و زینالی از نزدیک جویای احوال انقلابیون دهه 50 اردبیل شد.

ارسال نظرات