خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

حضور پرشور و گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر گفت: راهبرد اصلی و مهمترین ابزار برای مایوس کردن و شکست دشمنان حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق های رای است.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۶۸
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام یوسف پورگجینی در نشست بصیرتی به مناسبت انتخابات افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران دیکتاتوری نیست از جنس مردم و برای مردم است لذا انتخابات نقش اساسی و مهم در سرنوشت مردم دارد.
 
وی گفت: دیدگاه مردم به انتخابات باید اعتقادی، دینی، سیاسی باشد انتخابات نوعی رفراندوم برای نظام و اقتدار برای این سرزمین است.
 
حجت الاسلام پورگجینی با تاکید بر مسئله امید آفرینی با انتخابات افزود: دشمن در زمینه ناامیدی در رسانه بخوبی کار می کند باید تبیین کرد دستاوردهای انقلاب را تا مردم با واقعیت های موجود آگاه شوند.
 
وی اظهار کرد: پیشرفت های کشور ما مشت محکمی بر دهان دشمنان و بدخواهان نظام است آن ها نمی خواهد در همه عرصه ها دست برتر با جوان مومن و انقلابی ایرانی باشد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر با تبیین مسئله رأی به اصلح تشریح کرد: انتخاب فرد شایسته برای سکانداری و تصمیم گیر در آینده مردم و تحقیق برای یافتن کاندیدای اصلح از وظایف رای دهندگان است. باید دقت کنیم شخصی که نفوذی است و با نام و لباس اسلام اما با هدایت دشمن برای تحقق اهداف آن نامزد انتخابات می شود بشناسیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار