خبرهای داغ:

۱۶۰۰ بسته غذایی در مناطق محروم توزیع می‌شود

تبریز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۱۶۰۰ بسته غذایی ۱۰ روزه، ۷۰۰ شعله اجاق گاز زمینی و ۹۰۰ عدد چراغ اضطراری توسط جمعیت هلال احمر استان در مناطق روستایی و کم برخوردار استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۷۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید منجم در این خصوص افزود: این اقلام با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم و کم‌ برخوردار استان ارسال شده است.

وی ادامه داد: توزیع این اقلام با همکاری خانه‌های هلال و داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌های استان‌ انجام خواهد شد.

منجم با اشاره به نقش خانه‌های هلال در ارائه خدمات به مناطق محروم، اظهار کرد: خانه‌های هلال به عنوان پایگاه‌های کوچک جمعیت هلال احمر در سطح روستاها و مناطق محروم، نقش مهمی در ارائه خدمات مختلف به مردم این مناطق دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در تشریح فعالیت‌های خانه‌های هلال گفت: این خانه‌ها در زمینه‌های آموزش‌های امدادی، خدمات بهداشتی و درمانی، کمک‌های معیشتی و ... به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی از مردم نیکوکار استان خواست برای کمک به نیازمندان در مناطق محروم، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر استان اهدا کنند.

 خانه‌های هلال مراکزی هستند که در سطح روستاها و مناطق محروم با هدف ارائه خدمات مختلف به مردم توسط جمعیت هلال احمر ایجاد شده‌اند. این خانه‌ها با مشارکت مردم و خیرین اداره می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها