خبرهای داغ:
به استقبال کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان؛

اجرای نمایش زنده و عظیم «آستان عشق» در جاده ساحلی شرق اهواز

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: نمایش زنده و عظیم «آستان عشق» در جاده ساحلی شرق اهواز به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۰۴
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در راستای اجرای کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان برنامه‌های مختلفی در دستور کار است که یکی از برنامه‌ها برگزاری نمایش زنده با نام «آستان عشق» است.

او با بیان اینکه این برنامه ابعاد مختلفی از نظر تاریخی دارد، افزود: این نمایش روایتی از پیامبران و ائمه تا حوادث جنگ تحمیلی و دفاع از حرم و موضوعات مختلف اجتماعی را به صورت زنده اجرا می‌کند.

سرتیپ شاهوار پور محل اجرای این نمایش را جاده ساحلی شرق اهواز جنب پارک شهروند دانست که زیرسازی کار و استقرار ابزار و تجهیزات مورد نیاز آن کار مشقت باری بود، ولی در نهایت صورت پذیرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: یکی از رویداد‌های مهم کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان همین نمایش است که در تلاشیم رضایت مردم جلب شود.

به گفته سرتیپ شاهوار پور انتظار می‌رود هر شب بیش از ۱۰ هزار نفر از این نمایش بازدید کنند و سامانه‌ای نیز تعریف شده تا افرادی که قصد حضور در آن را دارند، از طریق صفحات مجازی شرکت نمایند.

او همچنین یادآور شد: مردم به فضای فرهنگی شهدایی خیلی علاقه دارند و انتظار می‌رود با جمعیت خوب و تاثیر پذیری فرهنگی قابل توجهی این نمایش به اجرا درآید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها