خبرهای داغ:
شعبانی:

بسیج سازندگی شهرستان همدان ظرفیت مناسبی برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها دارد

همدان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: بسیج سازندگی شهرستان همدان در این استان ظرفیت بسیار مناسبی دارد تا برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یوسف شعبانی در نشست با سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان و مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی، سرشار از باورها و ارزش‌هایی است که جهادگونه در راستای خدمت به مردم با ظرفیتی مضاعف در هر جا که نیاز احساس شود حاضر بوده و به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: به منظور توانمندسازی و ترویج بخش تعاون در بین مردم، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی می‌توانند در چهارچوب اقدام مشترک، توسعه تعاونی‌ها در روستاها منطبق با مزیت‌های مناطق و آموزش گروه‌های هدف را پیش ببرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که می‌تواند با همکاری و تعامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی در شهرستان تقویت شود، حمایت از توسعه کسب‌وکارهای خانگی است که سهم زیادی از زنان و دختران و خانواده‌ها را به خود مشغول می‌کند.

وی عنوان کرد: بسیج سازندگی شهرستان همدان در این استان ظرفیت بسیار مناسبی دارد تا برای تشکیل و توسعه تعاونی‌ها از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات