پیام فرمانده سپاه منوجان بمناسبت نیمه شعبان

فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان منوجان در پیام خودولادت حضرت حجت ارواحنا له الفدا و روز سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت
کد خبر: ۹۵۸۱۷۵۵
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان فرمانده سپاه منوجان بمناسبت نیمه شعبان پیامی به شرح ذیل صادر کرد :

سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش جهان را از شر ظالمان و ستمگران تطهیر، زمین را پر از عدل و داد و کاخ های ظلم و ستم را فرو خواهد ریخت.

سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، سلام بر مهدی موعود و سلام بر او که قرنها دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ هزاران‌ عاشق‌ دلباخته‌ در آتش‌ هجران او سوخته است.

شعبان ماه منسوب به پیامبر اکرم (ص) و ماه عبادت و استغفار است و نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، حضرت مهدی موعود (عج) می باشد که مومنان در این روز، ظهور منجی عالم بشریت را به انتظار نشسته و حضور مبارکش را لحظه شماری می کنند.

مزین شدن این ایام خجسته به نام نکوداشت همت و بصیرت سربازان گمنام امام زمان(عج)، مجال نکویی است، برای پاسداشت اهتمام و مجاهدت مردانی هم چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای برپایی و گسترانیدن نظم، امنیت، آسایش و رفاه مردمان این سرزمین از هیچ بزنگاهی مضایقه نکرده و مجدانه با تاسی از خون شهیدان انقلاب اسلامی و فرامین فرماندهی‌معظم‌کل قوا، در این گذرگه پرخطر و آسیب قدم می‌گذارند.

اینجانب 15 شعبان ولادت حضرت قائم(عج) و هفته سربازان گمنام را خدمت نائب برحقش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ایی اروحنافدا و مردم شریف و ولایتمدار به ویژه بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان منوجان تبریک و تهنیت عرض میکنم.

ارسال نظرات