خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان در رابطه با انتخابات ۱۱اسفند ۱۴۰۲

همدان-بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با توجه به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۲۵۰۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با توجه به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إن الله یأمرکم أن تؤدوا الامانات الی اهلها

در چهل وپنج سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌ها و خطرات بسیاری مواجه بوده‌ایم که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، آزادگان، جانبازان غیور و حضور مومنانه مردم شریف و نجیب کشورمان در عرصه‌های مختلف، در نزدیکی رسیدن به قله‌های شکوفایی، اقتدار و سربلندی هستیم و بر ماست تا از ثمره این ایثارگری‌ها واز خودگذشتگی‌ها با تمام توان دفاع کنیم.

صبر، بردباری و مقاومت مردان و زنان ایران اسلامی که درس آموز مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه مدرسه بزرگ عاشوار می‌باشند همواره در برهه‌های مختلف باعث خشم دشمنان قسم خورده انقلاب ایران اسلامی شده و خار چشم تمام بدخواهان این آب و خاک بوده است.

در آستانه برگزاری انتخابات مهم ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوازدهمین دوره مجلس  شورای اسلامی، دشمنان قسم خورده مردم عزیز و انقلابی کشورمان با توطئه‌ها و فتنه‌های شوم خود و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای با هجمه‌های تبلیغاتی، سعی در کمرنگ جلوه دادن برکات انقلاب و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی داشته و به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌باشند.

اساتید بسیجی حوزه علمیه همدان از مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران اسلامی به خصوص مردم غیور و همیشه در صحنه استان همدان دعوت می‌نماید با حضور هر چه گسترده‌تر در انتخابات ، بار دیگر اقتدار ایران سربلند اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کشیده و همانند همیشه که با حضور مومنانه خود صدها توطئه علیه سرزمین پاکان و مهد دلیران را خنثی کردند، این بار نیز با حضور تعیین کننده خود، پشتیبان محکمی برای جمهوری اسلامی ایران و رهبر حکیم وعزیز انقلاب اسلامی باشند .

در این شرایط لازم است تا مردم بصیر، آگاه و فهیم کشورمان یک بار دیگر در تبعیت و پیروی از منویات روشنگرانه رهبر عزیز و دلسوز مردم و ایران عزیز و ادامه راه روشن شهیدان انقلاب، دراین میدان سرنوشت‌ساز قوی‌تر از گذشته حاضر شوند و خط بطلان دیگری بر همه نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و ایران بکشند.

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات