خبرهای داغ:

فرماندار: مردم دزفول در انتخابات حماسه سازی می‌کنند

فرماندار ویژه دزفول با دعوت همه قشر‌ها به حضور پرشور در انتخابات گفت: به طور قطع مردم این شهرستان یازدهم اسفند در انتخابات حماسه سازی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۸۲۸۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علیرضا خردمند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با یادآوری حضور پرشور مردم با بصیرت دزفول در تمام صحنه‌ها و میدان های دفاع از اسلام و انقلاب افزود: هرکس دزفول و ایران را دوست دارد و آینده شهرستان و کشور برای او مهم است در انتخابات شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: مردم شهید پرور دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با جمعیتی انبوه و ۲ برابری نسبت به سال گذشته شرکت کردند و پیوند ناگسستنی خود را با نظام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مردم دزفول در صحنه انتخابات پیش‌رو نیز حماسه سازی خواهند کرد، گفت: مردم ولایتمدار، بابصیرت و زمان شناس شهرستان دزفول به طور قطع در کنار حضور پرشور هموطنان در سراسر ایران اسلامی با حضور پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

با تمام وجود از آرای مردم صیانت می‌کنیم

خردمند با بیان اینکه تمام متولیان انتخابات در دزفول خود را مکلف و ملزم به حراست از رای مردم می دانند، اظهارکرد: هر کس که مخاطبی دارد باید برای حضور مردم در انتخابات و مشارکت بالا تلاش و قشرهای مختلف مردم را دعوت به مشارکت کند.

وی ضمن دعوت قشرهای مختلف مردم دزفول به حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات تاکید کرد: من به عنوان خدمتگزار مردم شهرستان دزفول این اطمینان خاطر را به مردم می دهم که متولیان برگزاری انتخابات در دزفول با تمام وجود از آرای مردم صیانت کرده و آخرت خود را برای خوشحالی هیچ کسی نمی‌فروشند.

شور انتخاباتی دزفول کم نظیر است

فرماندار ویژه دزفول با تاکید بر اهتمام جدی عوامل اجرایی انتخابات در دزفول برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان گفت: تمام تمهیدات، هماهنگی‌ها و آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده است و به منظور ارتقای سطح کیفی برگزاری انتخابات، افراد باتجربه و مجرب در این حوزه انتخابیه به عنوان متولیان برگزاری انتخابات تعیین شده اند.

وی با اشاره به روند برگزاری تبلیغات انتخاباتی در این شهرستان افزود: تبلیغات نامزدهای انتخابات دزفول در محدوده قانونی و براساس جدول زمانی انتخاباتی انجام و به دلیل فعالیت ستادهای مختلف تبلیغاتی نامزدها و برگزاری نشست‌ها و مناطره‌های مختلف میان نامزدها در مساجد و دانشگاه‌ها، شور انتخاباتی کم نظیری در دزفول ایجاد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها