در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان مرکزی؛

مردم با حضور پرشور خود بار دیگر دشمن را مأیوس خواهند کرد

در بیانیه سازمان بسیج رسانه استان مرکزی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردمی تاکید کرده است: مردم ضمن حضور در این حماسه ماندگار، یکبار دیگر دشمنان این سرزمین را مایوس نمایند.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سازمان بسبج رسانه استان مرکزی با صدور بیانیه ای از آحاد مختلف مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جمعه ۱۱ اسفند، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد بود. حال که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای نابودی این نظام به هر شیوه‌ای در گذشته و حال از جنگ سخت، نرم و جنگ ترکیبی کوتاهی نکرده است و به نتیجه دلخواه نرسیده است،آخرین حربه آنها تشویق عموم مردم برای عدم مشارکت یا کاهش مشارکت در انتخابات است.

در این بیانیه افزوده است: از عموم مردم بصیر و آگاه استان مرکزی به ویژه اصحاب رسانه دعوت می‌کنیم ضمن حضور در این حماسه ماندگار، یکبار دیگر دشمنان این سرزمین را مایوس نمایند.

همچنین این بیانیه تاکید کرده است: شهدای گرانقدر و در راس آنها سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با نثار جان عزیزشان به اقتدار این کشور کمک کردند و کمترین کار ما حضور در این حماسه تاریخی ۱۱ اسفند و لبیک به امام انقلاب مقام معظم رهبری است.

در انتهای بیانیه خاطرنشان شده است: انشاالله مصداق آیه قرآنی "فاستبقوا الخیرات "برای این حضور و امر خیر ، از یکدیگر سبقت بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار