تقدیر و تشکر فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از حضور پرشور مردم

پیام تقدیر و تشکر فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان از حضور پرشور و حماسی ،مردم شریف شهید پرور و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲
کد خبر: ۹۵۸۳۴۳۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،سلام خدا برشما که شایستگی خود را برای دریافت سلام ورحمت الهی به اثبات رساندید،جمعه حماسی شما،حادثه‌ای خیره کننده وبی همتا بود که درآن رشد سیاسی وچهره مصمم انقلابی و توان و ظرفیت مدنی ملت ایران،در نمایی زیبا و پرشکوه دربرابر چشم جهانیان به نمایش درآمد.

اقتدار و عزتی که شما با آرامش و متانت و کمال خود در تاریخ کشور به ثبت رساندید و اراده خلل ناپذیری که در میان آتشبار جنگ روانی دشمنان بیرونی و برخی بدخواهان داخلی بود با حضور در عرصه های تعیین کننده نشان دادید که با هیچ بیان معمولی ومتعارفی نمی توان آن را توصیف کرد.

۱۱ اسفندماه با هنرنمایی شما عزیزان نصابی فراتر از پیش بینی هادر این شرایط سخت و مشکلات عدیده اقتصادی ومعیشتی رقم زد وبه برکت این بینش عمیق شماست که ایران اسلامی دربرابر تهاجم سیاسی وروانی از چنان مصونیتی برخوردار است که با گذشت ۴۵ سال از آغاز مردم سالاری در این کشور،از همیشه تازه نفس تر و سرزنده تر در صحنه حاضر گشته وباعث نابودی نقشه ها و توهمات دشمنان شده اید.

اینجانبان با فروتنی در برابر عزم و ایمان شما خوبان،ضمن تشکر از حضور پرشور و حماسی دراین رخداد بزرگ،صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.

امید است درسایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای(مد ضله‌العالی)ادامه دهنده راه شهداء و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

سرتیپ پاسدار:احمد شفائی
فرمانده‌ سپاه‌ سلمان‌ سیستان‌ و بلوچستان

علی اکبر پور
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار