قدردانی آیت الله محسن قمی از تلاش های ایثارگران برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی

مراسم تجلیل از اعضای شورای مرکزی ستاد انتخابات حضرت آیت الله محسن قمی در مسجد امام صادق علیه السلام تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۱۲۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی خانه‌ ایثارگران استان تهران در این مراسم که با حضور کلیه اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله محسن قمی در مسجد امام صادق علیه السلام میدان فلسطین   برگزار شد از زحمات کلیه ستادهای انتخاباتی به ویژه   ایثارگران قدردانی کرد.

در این مراسم ضمن سخنرانی مسئولین ستادهای انتخاباتی،   آیت الله محسن قمی نیز در سخنانی گفت: کسی که بیشتر از مردم تشکر کند بیشتر از خدا تشکر کرده است.لذا وظیفه خود می دانم از تمامی کسانی که در ستادهای مختلف شهر تهران به خصوص ری، اسلامشهر، رباط کریم، ملارد، قدس، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا، دماوند، فیروزکوه، پردیس و رودهن از صمیم دل زحمت کشیدند تشکر ویژه کنم.

تمامی این حماسه ای که مردم خلق کردند با رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب شکل گرفت زیرا ایشان به مردم ایمان داشتند که وقتی مردم احساس کنند انقلاب به حضورشان نیاز دارد درپای صندوق های رای حضور پیدا کرده و حماسه دیگری را رقم زدند.

وی همچنین از تلاش ها و خدمات ایثارگران بویژه اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران که برای حضور حداکثری ایثارگران در پای صندوق های رای اقدامات و خدمات ارزشمندی انجام داد تجلیل کرد.

ارسال نظرات