فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

اردوهای راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان با بیان اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است،گفت: اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور است
کد خبر: ۹۵۸۴۲۳۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

اردوهای راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و تربیتی است

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار غلامحسین محمدی اصل در در جریان بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و با حضور در جمع زائران اردبیلی، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و زائرین  با حضور در کربلای ایران قطره ای از ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و رزمندگان را لمس کرده و می‌بینند.

محمدی اصل، با تاکید بر لزوم حفظ حرمت، شأن و منزلت این سفر معنوی ادامه داد: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باید باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تاکید مقام معظم رهبری شود.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه با وجود بیشترین دشمن ، بهترین امنیت را داریم، تصریح کرد: دشمن فرهنگ شهدا را مورد هدف قرار داده و با استفاده از همه ابزارهای خود در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه است، لذا همه وظیفه داریم در مقابل این هجمه و توطئه شوم دشمنان ایستادگی کرده و برای حفظ آرمان ها و ارزش های شهدا بکوشیم.

وی خاطر نشان کرد: شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبی بر قدرت و تفکر بسیجی ما آشنا شوند و این تفکر ناب رمز پیروزی است.

ارسال نظرات