مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان

هزینه‌های مقاومت به مراتب کمتر از هزینه‌های سازش می‌باشد

کارگاه آموزشی مهارت محور ویژه کشاورزان زراعی و دامداران شهرستان های غرب گیلان به همت سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۳۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

هزینه‌های مقاومت به مراتب کمتر از هزینه‌های سازش می‌باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سرهنگ پاسدار حسن امینی مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان هزینه های مقاومت را به مراتب کمتر از هزینه های سازش در حوزه نظامی _سیاسی_اجتماعی _اقتصادی_فرهنگی و دانشی بیان کرد.    

 

وی با اشاره به هزینه های سازشی حکام آن زمان از عملکرد آنها گفت افزود: سه میلیون و پانصد هزارمترمربع از خاک ایران، ۱۹۶ سال قبل از پیروزی انقلاب نه بر اثر جنگ ها بلکه براثر عملکردضعیف حکام آن زمان در دوره های مختلف چون ناصرالدین شاه ، نادرشاه و..... از کشور جدا شده بود .

 

 سرهنگ پاسدار امینی نظام انقلاب اسلامی را سرآمد نظام ها بیان کرد و گفت :با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ،دشمن ایران را در جنگ نابرابر به طول ۸ سال درگیر کرد تا ضربه ای به نظام نوپا بزند اما باوجود اینکه همه عالم با پشتیبانی تسلیحاتی،نظامی،اطلاعاتی ،مالی و نیروی انسانی دشمن را همراهی کرد حتی یک سانتی مربع را ازدست نداده ایم .

 

 وی از ضعف رسانه ها در انعکاس واقعیت ها جنگ با مردم غزه و فلسطین گفت و اظهار کرد: همیشه اینطور بیان شده که بیش از ۴۰ سال ایران فقط به کشورهای فلسطین و غزه کمک می کند درحالی که همه کشورهای در حال کمک به مردم مظلوم فلسطین هستند با توجه به عملیات طوفان الاقصی با بمباران بیمارستان ها مشخص شده بود که همه کشورها کمک کرده بودند که نشان می دهد خط کمک به مظلوم سازش با ظالم مشاهده شده است .

 

مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان از انتقال مقاومت به کشورهای مظلوم مسلمان گفت وتصریح کرد :همه گروه های مقاومت شیعه و سنی بعداز پیروزی انقلاب که با خط جدید کمک به مظلوم و مقاومت و مبارزه با ظالم و روحیه مقاومت جان گرفته اند.

 

وی بعد اقتصاد مقاومتی را در راستای تمدن سازی نوین اسلامی مهم دانست و گفت : دشمن با توطئه های فراوان معیشت مردم را نشانه گرفته است که باید گفت در دوران کرونا ،تحریم ها، تهاجم فرهنگی _سیاسی_نظامی و حال اقتصادی در هردوره ای در تنگنا قرار گرفتیم با مقاومت و تلاش به خودکفایی رسیده ایم .

 

سرهنگ پاسدار امینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تمامی حوزه تولید قدرت کرده است با اشاره به فرمایش حضرت آقا در روز درختکاری ؛«درخت مثمر می توان درخت غیر میوه ای باشد....»گفت ؛گیلان خاستگاه تولید درختانی است که می توان از چوب آن استفاده کرد امیداست با همت بسیج کشاورزی و با تولید بذرهای مرغوب و توزیع کودهای به کشاورزان اتفاقات خوبی خواهد افتاد .

هزینه‌های مقاومت به مراتب کمتر از هزینه‌های سازش می‌باشد

هزینه‌های مقاومت به مراتب کمتر از هزینه‌های سازش می‌باشد

ارسال نظرات