افسران جنگ نرم در سپاه شاهین دژ تجلیل شدند

آیین تقدیر از افسران جنگ نرم در سپاه شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۴۳
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم که در محل حسینه‌ی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی این سپاه برگزار شد، گفت: فضای مجازی واقعیت امروز جهان بشری است و هنر در این فضا این است که تهدید موجود را به فرصت تبدیل کنیم.

وی شناخت ابعاد مختلف فضای مجازی از سوی مردم و مسئولان را بسیار مهم دانست و افزود: سلاح اصلی جنگ ترکیبی در دنیا، رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی است.

سرهنگ عباسفام رسالت فعالان عرصه فضای مجازی را تامین نیاز مخاطب، امنیت روانی جامعه و امیدآفرینی عنوان کرد.

این مسئول اظهار داشت: دشمن دائما فضای مجازی را در عرصه‌های مختلف مدنظر قرار داده است تا بتواند تغییر ایده، عقیده و ایجاد شبهه در جامعه را رقم بزند.

عباسفام تاکید کرد: سپاه وامدار هیچ حزب، گروه و شخص خاصی نیست و کما فی السابق در سه ضلع ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم حرکت خواهد کرد.

فعالان فضای مجازی رسالت خطیری بر دوش دارند

حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان نیز در ادامه با اشاره به اینکه فعالان فضای مجازی رسالت خطیری بر دوش دارند و باید دستاوردهای انقلاب را بازتاب دهند، گفت: دشمن نمی‌خواهد مردم از این دستاوردها مطلع شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تقدیر از فعالان این عرصه در شهرستان و پر اهمیت شمردن نقش فضای مجازی و رسانه در زندگی امروزی عنوان کرد: وظیفه همه ما تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه القای ناکارآمدی و ناامیدی در جامعه از اهداف دشمن است، ادامه داد: سختی، وسعت، خطر و پیچیدگی جنگ رسانه‌ای دشمن از ۸ سال دفاع مقدس بالاتر است.

ارسال نظرات