باهمت گروه جهادی؛

واکسیناسیون ۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین درچهارمحال و بختیاری

گروه جهادی حضرت ولی عصر (عج) بسیج دانشجویی دامپزشکی دانشگاه آزاد شهرکرد با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام رزمایش چهار جانبه برگزار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۰۲۲
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در رزمایش جهادی جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، ۲۰ هزار رأس دام سبک و سنگین توسط ۲۵ دانشجویان بسیجی دکترای دامپزشکی، در مناطق محروم و سخت گذر شهرستان لردگان، شهرستان فلارد و صمصامی و بازفت شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختیاری معاینه و واکسینه شد.

محمدامین دهقانی افزود: در این رزمایش جهادی بزرگ، همزمان ۴ تیم تخصصی دامپزشکی به ۴ شهرستان استان با مسافت زیاد ازهم اعزام شد؛ که مناطق وسیعی از استان چهارمحال و بختیاری زیر پوشش خدمات دامپزشکی قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد یادآورشد: در منطقه سردشت شهرستان لردگان ۸هزار و ۸۰۰هزار رأس دام سبک و سنگین و طیور، در منطقه شاه نجف و دیان کوه شهرستان فلارد۸هزار رأس دام سبک و سنگین و طیور، در منطقه صمصامی شهرستان کوهرنگ ۲هزار رأس دام سبک و سبک و طیور و در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ هم هزار و ۲۰۰رأس دام‌سبک و سنگین و طیور واکسینه، معاینه و خدمات رسانی شد.

دهقانی با اشاره به اینکه واکسیناسیون، معاینه، درمان و آموزش دامداران از مهمترین اهداف این رزمایش بود، گفت: این رزمایش ۴ گانه با حمایت بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، اداره کل دامپزشکی و شبکه دامپزشکی شهرستان‌ها و بسیج دانشجویی به مدت چهار روز انجام شد.

ارسال نظرات