اعزام 45 نفر از ورزشکاران بسیجی به اردوهای راهیان نور

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی از اعزام 45 نفر فعال ورزشی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: این افراد مسئولان هیئت‌های ورزشی، نائب‌رئیس‌ها، قهرمانان، مدال‌آوران و مربیان را در برمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۵۱۹۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، مهدی مجیدی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان غربی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه ضمن اشاره به اعزام ورزشکاران بسیجی به مناطق عملیاتی، گفت: این قشر از جامعه دوشادوش دیگران از مشهدالشهدا بازدید به عمل آوردند و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و مدافعین حرم بزرگترین اسوه‌های اخلاق پهلوانی محسوب می‌شوند، ادامه داد: حتی در بین این شهدا افراد برجسته‌ای بودند که از نظر علمی، ورزشی و ... به درجات بالایی رسیده بودند ولی به واسطه روحیه میهن‌دوستی که داشتند به میادین حق علیه باطل شتافتند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تا ابد نام‌ این شهدا به عنوان قهرمان بر تارک تاریخ میهن اسلامی خواهد درخشید و نسل‌های آتی نیز به خاطر وجود ارزشمندشان به خود خواهند بالید.

ارسال نظرات