خبرهای داغ:

همایش طلایه داران تبلیغ درآستانه ماه مبارک رمضان در خرمشهر

طلاب و روحانیون مبلغ شهرستان خرمشهر در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان همایشی درسازمان تبلیغات اسلامی با حضور امام جمعه محترم شهرستان برگزار نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۷۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خرمشهر؛در آستانه ورود به ماه رحمت و ماه نزول قرآن کریم به همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همایش باشکوهی در سالن اجلاس سازمان تبلیغات خرمشهر برگزار گردید.

 

حجت الاسلام والمسلمین عنافچه ریاست اداره تبلیغات اسلامی خرمشهرضمن تبریک حلول ماه پرخیر وبرکت رمضان گفت؛ به منظور همفکری و ارائه راهکار واحد و اثرگذار برای مبلیغین و مبلغات شهرستان همایشی همه ساله در این روز برگزار می گردد.

 

حجت الاسلام عنافچه افزود؛ میهمان ویژه این همایش حجت الاسلام والمسلمین عادلپور طی سخنان مبسوطی نسبت به اهمیت تبلیغ در ماه مبارک رمضان و بهره برداری حداکثری از این فرصت طلایی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با زیبایی های دین با زبان هنرمندانه و شیوه های نوین و منطقی بیان نمود.

 

 

امام جمعه محترم شهرستان آگاهی بخشی به نسل جوان درخصوص فضای مجازی، فرصت ها و تهدیدهای آن و شبهات موجود در آن وظیفه ی من و شما طلبه است، لذا اولا باید آگاهی و شناخت لازم را نسبت به این فضا داشته باشیم تا بتوانیم موثر باشیم. 

 

حاج آقای عادلپور در ادامه به موضوع تهدیدات ازدیاد نسلی و جنگ مرموزانه دشمن مطالبی را عنوان نمود و درخصوص اهمیت فرزند آوری و جلوگیری ازپیشرفت پیری جمعیت کشور و تهدیدات پیرامونی آن توصیه هایی را ارائه نمود.

 

در ادامه سوالاتی از طرف شرکت کنندگان مطرح شد و امام جمعه محترم خرمشهر پاسخ دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها