مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر‌های دفاع مقدس استان گیلان

ضمیمه کردن فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ عمومی یک ضرورت است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر‌های دفاع مقدس استان گیلان شورای فرهنگ عمومی را در راستای انتقال فرهنگ به عصر‌ها و نسل‌های پیش رو مهم برشمرد
کد خبر: ۹۵۸۵۴۰۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

ضمیمه کردن فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ عمومی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستانه اشرفیه که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در این جلسات سیاست های فرهنگی طراحی و اجرا می شود در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس ارزشمندبرشمرد.

 

وی با اشاره به انتقال دستاوردهای دفاع مقدس با ابزار هنر و مانایی آن افزود: با وجود اینکه جنگ نفرت برانگیز است اما با آثار تولیدات فرهنگی _هنری و پر مخاطب بودن آن ها دغدغه مندی این ارزش که دفاع مقدس است، نشان داده می شود .

 

سرهنگ حبیبی یادمان های شهدا را یکی از وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ۱۷ دستگاه در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی داشتند، با توجه به فعالیت سه کارگروه بمنظور رونمایی از دایره المعارف شهدایی در سال ۱۴۰۴ انتظار است که شهرستان با این کارگروه فرهنگی همکاری بیش از پیش داشته باشند .

 

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان با برنامه‌های مختلف باید درک درستی از شهدا داشته باشنداجرای برنامه های انجمن راویان نور در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و شهادت تنوع برنامه ها در یادمان های شهدا را در جذب مخاطب موثر برشمرد.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از همکاری استان در تولیدات هنری _سینمایی گفت و خاطر نشان کرد:هرگونه همکاری و همراهی بنیاد حفظ آثار در راستای حفظ وانتقال ارزش های دفاع مقدس چون تامین منابع و امکانات در چاپ و تدوین کتاب خواهیم داشت.

 

دراین جلسه خسرو آرنگ فرماندار شهرستان از فعالیت خوب دستگاه در برگزاری انتخابات و جذب مشارکت گفت و اظهار کرد:شهرستان آستانه اشرفیه توانست با توطئه های فراوان دشمنان و بعضاً مشکلات اقتصادی رشد تقریبی ۴۰ درصدی را در انتخابات داشته باشد .

 

در ادامه ضمن اهدای احکام اعضای هیات یادمان های شهدا از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان درخصوص اختتامیه طرح زهرا شناسی(س)، برنامه ریزی در راستای مدیریت هرچه بهتر مسافران نوروزی در ایام ماه مبارک رمضان، بررسی وضعیت فرهنگی سواحل، تفرجگاه ها و مجموعه تفریحی گردشگری پارک ساحلی جنگلی آستانه‌اشرفیه در ایام پیش رو و همچنین ارائه راهکار، طرح و پیشنهادات فرهنگی در راستای اجرای هرچه بهتر طرح استقبال از ماه مبارک رمضان مباحثی مطرح شد.

 

ضمیمه کردن فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ عمومی یک ضرورت است

ضمیمه کردن فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ عمومی یک ضرورت است

ضمیمه کردن فرهنگ دفاع مقدس به فرهنگ عمومی یک ضرورت است

ارسال نظرات