مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار

برگزاری جلسات شهدا برای کسب معرفت خودمان است

حجت الاسلام ملکی با بیان اینکه جلسات شهدا برای کسب معرفت خودمان و گم نشدن در روزمرگی‌های زندگی است گفت: باید از شهدا درس مقاومت وایستادگی بیاموزیم.
کد خبر: ۹۵۸۵۶۸۵
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸

برگزاری جلسات شهدا برای کسب معرفت خودمان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه رودبار در مراسم بزرگداشت روز شهدا که در گلزار شهدای شهر منجیل برگزارشد با بیان اینکه نام و یاد شهدا برای همیشه زنده است، گفت: جلسات شهدا برای کسب معرفت خودمان است، برای این است که در این زندگی وانفسا و روزمرگی که غرق شده ایم، مسیر را گم نکنیم.

 

وی با بیان اینکه، باید از شهدا درس مقاومت وایستادگی بیاموزیم تصریح کرد: امروز اگر مردم مظلوم غزه مقاومت می کنند، راز آن در همین منطق ایستادگی است.

 

حجت الاسلام ملکی با تاکید بر اینکه این منطق باعث شکست دشمن می شود، افزود: شهدا به ما یاد دادند که در بزنگاه ها به وظیفه خود خوب و به موقع عمل کنیم.

 

وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رأی که رأس و ناامیدی جدیدی را برای دشمن رقم زد گفت: یکی از پیام های حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این بود که وکلای آنان بدانند که در قبال مردم وظیفه دارند و می بایست بی منت به مردم خدمت کنند.

 

حجت الاسلام ملکی حضور مردم در همه عرصه ها را بی منت دانست و اضافه کرد: شهدا وقتی به میدان جنگ می رفتند از مردم پول نگرفتند و بی منت رفتند و جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و پیام این کار این است که نماینده ای که با کمک دیگران و یا خرید رأی به مجلس راه پیدا کرده است تمام تلاشش جبران هزینه انتخاباتی خود را است و کاری برای مردم نخواهد کرد.

 

وی کمک کنندگان به این گونه نمایندگان و مسئولان را خائن به خون شهدا دانست و اظهار کرد: آنان نه‌تنها وام دار خون شهدا نخواهند بود بلکه پایمال کننده خون شهدا نیز هستند و باید پاسخگو باشند.

 

برگزاری جلسات شهدا برای کسب معرفت خودمان است

ارسال نظرات