کتابچه اقدامات جوانی جمعیت تهیه می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از تهیه کتابچه اقدامات جوانی جمعیت خبر داد و گفت:مطالب این کتابچه آماده شده و به زودی به مرحله چاپ می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۴۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، دوازدهمین قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی لرستان صبح سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به ریاست بهرام دلفان، رئیس دانشگاه و با حضور مریم کوشکی، معاون بهداشت و سایر معاونان دانشگاه، روسای شبکه های بهداشت و مدیران ستادی دانشگاه برگزار شد.

 

مریم کوشکی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم راه‌اندازی مهد کودک در ستاد شبکه‌های بهداشت، اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون هیچ اعتباری برای برنامه جوانی جمعیت تخصیص داده نشده است.

 

وی افزود: با توجه به این موضوع باید با خلاقیت و اعتبارات موجود بتوانیم برنامه‌ها و اهداف جوانی جمعیت و فرزند آوری را اجرا کنیم.

 

کوشکی عنوان کرد: با همکاری مجموعه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، زیرپرتال جوانی جمعیت در سایت دانشگاه ایجاد شده و مطالب مرتبط با جوانی جمعیت در سایت قرار گرفته است.

 

معاون بهداشت دانشگاه از تهیه کتابچه اقدامات جوانی جمعیت خبر داد و گفت:مطالب این کتابچه آماده شده و به زودی به مرحله چاپ می‌رسد.

 

این جلسه با سه دستور کار شامل بررسی مصوبات جلسه قبل، ارائه گزارش درخصوص راه اندازی مهد کودک در ستاد شبکه ها و مصوبات اجرا نشده جلسات جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

در این جلسه از رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان های ازنا، کوهدشت و سپیددشت به دلیل راه اندازی مهد کودک در شبکه بهداشت شهرستان‌ها از طرف دکتر دلفان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات