خبرهای داغ:
مرتضایی خبر داد

سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید بزرگ‌ترین فرصت تبلیغی /پیش‌بینی اجرای ۲۰۰ برنامه در دهه کرامت سال ۱۴۰۳

همدان-مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان گفت: با توجه به اهمیت ترویج موضوع زیارت به عنوان بزرگ‌ترین قدرت نرم شیعه، سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید بزرگ‌ترین فرصت ناب در عرصه‌های تبلیغی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۹۱
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا مرتضایی در نشست مدیر کانون‌های رضوی استان همدان که با محوریت جشن‌های زیرسایه خورشید در دهه کرامت سال ۱۴۰۳ و ارائه نظرات و پیشنهادات برای هم‌افزایی و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه کرامت اظهار کرد: این برنامه در راستای افتتاحیه سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید در دهه کرامت، از ولادت امام رضا (ع) تا ولادت حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی افزود: سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید هر ساله با رویکرد افزایش معرفت، شور، شعور و نشاط دینی و معنوی، با محوریت ترویج سبک زندگی دینی از سال ۱۳۸۹ در سطح استان همزمان با کل کشور برگزار می‌شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان عنوان کرد: در ایام دهه کرامت استان همدان میزبان خدّام و پرچمّ متبرک بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این ایام اجرای بالغ بر ۲۰۰ برنامه در استان پیش‌بینی شده است، گفت: با توجه به اهمیت ترویج موضوع زیارت به عنوان بزرگ‌ترین قدرت نرم شیعه، سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید می‌تواند بزرگ‌ترین فرصت ناب در عرصه‌های تبلیغی به شمار رفته و از آن بهره برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات