انس با قرآن زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت : شکرگذاری از خداوند به خاطر نعمت هایی که در اختیار انسان قرار داده است، موجب تعالی روح انسان می شود.
کد خبر: ۹۵۸۵۸۹۷
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

انس با قرآن زمینه ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبییل، حجت الاسلام حسین علیی در محفل انس با قرآن  کارکنان سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه تمدن سازی بر پایه آموزه های دینی بارها مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، عنوان کرد: تمدنی که بر اساس تعالیم و آموزه های دینی پایه گذاری شود، باید قرآن را اساس و محور خود قرار دهد و برای ساختن چنین تمدنی برقراری انس هر چه بیشتر با قرآن یکی شرایط لازم برای آن است.

وی با تأکید بر اینکه از فضیلت ها و برکات ماه مبارک رمضان باید به بهترین وجه ممکن استفاده شود، گفت: فرصت دستگیری از نیازمندان و کمک به فقرا و محرومان مایه افزایش برکت در زندگی می شود و چه فرصتی بهتر از توجه به این قشر از جامعه در ماه مبارک رمضان

وی به برپایی سفره های اطعام در پایگاه های بسیج، محلات و ... اشاره کرد و گفت: باید اهل انفاق باشیم و به فکر فقرا و نیازمندان در جامعه بوده و از آنها غافل نشویم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب افزود: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی در جامعه اسلامی نیازمند لزوم مقدمات و لوازمی است که یکی از مهمترین و اثرگذارترین آنها انس با قرآن است.


حجت الاسلام حسین علیی تأکید کرد: در حقیقت باید گفت خودسازی با انس با قرآن و ترویج فرهنگ ناب قرآنی محقق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار