معاون روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام :

برگزاری محفل انس با قرآن کریم درستاد سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۹۲۰
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،سرهنگ دوم پاسدارمحمد سالاری در این باره اظهار کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسم انس با قرآن کریم به منظور بهره گیری از برکات این ماه که در این زمینه نیز سپاه و بسیج باتوجه به وظیفه و ماموریتشان که صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان برای پاسداران، پایوران و نیروهای وظیفه تدارک و اجرایی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: صبح امروز «پنج شنبه» اولین محفل انس با قرآن کریم سپاه امام سجاد(ع) با حضور پایوران و سربازان وظیفه این ستاد در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارشد.
معاون روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلامدر این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان مطرح استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه های مقاومت بسیج هم برگزار می شود.
سالاری یادآور شد: انس گرفتن با قرآن زمینه ای برای تدبر در نکات قرآنی می باشد و در این صورت می توان پاسخ سوالات اساسی دربارۀ زندگی را از قرآن استنباط کرد، آیات قرآن سراسر نور، ایمان، فهم و آرامش است که اگر هر یک از افراد آیات قرآن را درست درک کنند آثار آن را در قلب و روح خود احساس خواهند کرد.

 

ارسال نظرات