خبرهای داغ:

تولید شمع های آنتی باکتریال با اشتغالزایی برای ۵۵ نفر

محسن شمسینی غیاثوند کارآفرینی از شهر قدس استان تهران با ثبت شرکت دانش بنیان در عرصه تولید شمع تزیینی و موتور شمعی فعال است که برای ۵۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۸۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محسن شمسینی غیاثوند کارآفرینی از شهر قدس استان تهران با ثبت شرکت دانش بنیان در عرصه تولید شمع تزیینی و موتور شمعی فعال است که برای ۵۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

 

 این کارآفرین در قالب شرکت دانش بنیان اقدام به نمونه سازی سریع از روشهای توسعه محصول میکند که خود توسعه محصول زیر شاخه مارکتینگ محسوب میشود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این صنعت می توان به عنوان یک شاخص صنعتی پربازده و کاربردی یاد کرد.

 

شمسینی غیاثوند از ایده تا محصول طراحی و ساخت انواع قطعات صنعتی با به روزترین نرم افزارهای صنعتی دنیا، آموزش و کوچینگ حمایت از طرح های زود بازده با کمک شتاب دهنده تولید قالب سیلیکونی و رزین شمع، مجسمه، گلدان و قطعات دکوری را انجام میدهد.

 

این جوان با سرمایه اولیه ۵۰ میلیون تومانی اقدام به تولید شمع های تزیینی و موتور شمع کرده است و اکنون با دستگاه پرینتر سه بعدی مدل‌ها را طراحی و سپس تولید میکند و در کنار تولید در بحث آموزش به نیروهای جوان و کارآموزان فعال است.

 

 این کارآفرین نمایشگاهی را برای عرضه تولیدات اختصاص داده است که مکان این نمایشگاه توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در اختیار او قرار گرفته است.

 

 شمسینی غیاثوند که ایده پرداز برتر است میگوید که قابهای شمع را به صورت خام به نیروی کار می فروشیم و بعد از اینکه بر روی این قاب ها کارهای تکمیلی صورت گرفت به صورت ضمانتی محصول را خریده و در بازار عرضه میکنیم. ظرف مخصوص دستکش نامریی و خط تولید را ایجاد کند.

 

 این هنرمند اقدام به تولید دستکش نامریی با خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده آبی رنگ کرده است و قصد دارد در تیراژ بالا مناسب برای همه اقشار جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها