خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی صیدون؛

تجلیل از مربیان تربیتی بسیج دانش آموزی در مدارس شهرستان صیدون

طی مراسمی باحضور رئیس ، معاونین و مسئول حراست اداره آموزش و پرورش از مربیان طرحهای تربیتی بسیج در مدارس توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی صیدون تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۹۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باغملک؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی صیدون بیان کرد : این طرح تربیتی بسیج در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول ، متوسطه دوم برگزار می گردد که در مقطع تحصیلی ابتدایی مربیان بسیجی طرح شهید عزیزالهی ، در مقطع تحصیلی متوسطه اول مربیان بسیجی طرح شهید بهنام محمدی و در مقطع تحصیلی متوسطه دوم مربیان بسیجی طرح شهید حسین فهمیده فعالیت میکنند.

 

 نعمت اکبری نیا فرمانده حوزه افزود: هدف این طرح تربیتی پیوند مدرسه به مسجد میباشد که گامی مهم در جهت آموزش و تربیت دینی  دانش‌آموزان با ایجاد فضای انس و گرایش به مسجد دانست و افزود: این طرح زمینه ارتقا و تقویت بینش اجتماعی و دینی آنان را فراهم می کند.

 

 اکبری بیان کرد؛ تقویت ارتباط میان بسیج و آموزش و پرورش تحقق اهداف ارزشمند تربیتی را سرعت می بخشد و این طرح به دنبال تربیت دانش آموزان در راستای حیات طیبه و اهداف آن همسو با سند تحول است.

 

ایشان از مدیران و مربیان پرورشی مدارس هدف و همچنین ریاست و معاونین اداره آموزش و پرورش که در اجرای این طرح در مدارس همکاری میکنند تقدیر و تشکر نمودند.


در پایان از مربیان طرح دراین شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها