تجلیل از برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جشنواره رازی

تبریز- در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی از برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جشنواره رازی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۴۸
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در این آیین با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان ظرفیت عظیمی دارد و از آن کم بهره برداری کرده ایم گفت: باید در کنار دستاورد‌های متعددی که در جمهوری اسلامی ایران بدست آمده و سرآمد ان نظام سلامت و درمان است اقدامات بیشتری بکار بگیریم تا در دنیا نام ایران را بلند آوازه کنیم.

مالک رحمتی افزود: امروز در ایران عزیز و استان ما صحنه عوض شده و شما در عرضه‌های مختلف مانند دارو و درمان، تجهیزات و دانشمندان به جایی رسیدیم که باعث افتخار است و به راحتی به یک مرکز‌ی تبدیل شدید که در بحث توریسم درمانی حرف جدی برای گفتن دارید.

وی خاطر نشان کرد: امروزه به لطف خدا از کشور‌های همسایه برای درمان به کشورمان مراجعه می‌کنند این یک افتخاراست، این ظرفیت بسیار عظیمی است که می‌توانیم با پرداخت صحیح به آن، در توسعه و شکوفایی کشور اقدامات بزرگتری انجام دهیم.

رحمتی با تاکید بر اینکه مجموعه استان آمادگی کامل برای کمک به شما را دارد گفت: باید با مجاهدت‌های علمی عزیزان دانشگاهی ما این دانش ما شتاب بیشتری گیرد.

وی ادامه داد: در دنیای امروزی متمدن اثبات کردیم که پای میدان عمل هستیم، دشمنان در جوامع متمدن حتی بر سریک ماسک و واکسن به دزدی از هم افتادند، اما در کشور ما جامعه بزرگ بهداشت و درمان بعد از جنگ تحمیلی بار دیگر یک فرهنگ رشد و توسعه و ایثار و جهاد را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها