پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان به مناسبت سال نو

فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفتند
کد خبر: ۹۵۸۶۷۹۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴

پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه قدس گیلان به مناسبت سال نو

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به مناسبت فرارسیدن سال نو پیامی را به شرح ذیل صادر کردند .

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

(«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

«ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها /ای مدبر شب و روز /ای گرداننده سال و حالت ها /

 بگردان حال ما را به نیکوترین حال» )

 

 

تحویل سال یادآور تحول و نو شدن عالم به اذن خداوند متعال است و اقتدار و پایداری نهال‌هایی که زمستان سخت را گذراندند تا با جوانه های خویش ریشه در خاک بگسترانند و قامت راست کنند و ثمره این مقاومت جانانه را جشن بگیرند.

 

 

طلیعه بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن سبب پیوند بیش از پیش سنت‌های دینی و ملی شده است.

 

بهار این ودیعه الهی و رستاخیز دوباره طبیعت، طراوت و تازگی را ارمغان می‌آورد و از سوی دیگر تقارن بهار قرآن و ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت در آمیختگی عطر گل‌های بهاری با عطر معنویت ماه صیام موهبتی بزرگ برای انسان‌های بیدار دل می‌رسد.

 

 بهار طبیعت و بهار قرآن نوید بخش روزهایی است که اقتدار میهن اسلامی را در پیش خواهد داشت؛ اقتداری که با شمیم دلاوری خون‌های پاک پیر و جوان این مرز و بوم از حسین فهمیده‌ها تا سلیمانی‌ها گل کرده است.

 

اینجانبان عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجری شمسی و نزدیک شدن به ایام و لیالی مبارکه ماه رمضان را که با شعار«جهش تولیدبامشارکت مردم»مزین شده است  به همه‌ی آحاد ملت ایران و ایرانیانی که در نقاط دیگر زندگی می‌کنند ،بالاخص خانواده های معظم و معزز شهدای دفاع مقدس،امنیت ،مدافع حرم و سلامت ، جانبازان ،ایثارگران و همه‌ی مسلمین عالم، تبریک عرض می کنیم .

 

 امیداست که در با استعانت از خدای متعال و استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با تعامل و همکاری و پیشتازی در تحقق این شعار موفق باشیم .

 

 

سردارسرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

 فرمانده سپاه قدس گیلان

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

ارسال نظرات