تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار خودرو در جاده های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۰۱
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی شیروانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد بارش باران در محورهای استان هستیم که با تلاش راهداران تمامی محور های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

 

وی به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی ( ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه) تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اضافه کرد: ۲۸ اسفندماه امسال تردد ۴۸۳ هزار و ۹۶۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است.

 

شیروانی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۵۲۹ هزار و ۳۳ تردد در محورهای ورودی استان و ۴۹۳ هزار و ۵۸ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

 

وی عنوان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم آباد _ سه‌راهی چالانچولان (بروجرد)، سه راهی چالانچولان _ خرم آباد بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان با اشاره به شرایط جوی فعلی اظهار داشت: از هموطنان گرامی درخواست می شود با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی، از سفر پرهیز و درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راهها مطلع شوند.

ارسال نظرات