خبرهای داغ:

آمادگی كامل اكیپ‌های شركت توزیع نیروی برق تبریز در تعطیلات نوروز

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق تبریز به‌منظور ارائه خدمات به شهروندان در ایام عید نوروز در آماده‌باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۵۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فرج نیا ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید، با همراهی تمام همکاران بتوانیم به موفقیت‌های بسیاری دست یابیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، افزود: همچنان که رهبر انقلاب همیشه تأکید داشته‌اند دستیابی به موفقیت‌ها بدون همراهی مردم میسر نیست، امید داریم در سال جدید, همچون سال‌های گذشته با همراهی مردم شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

فرج نیا اضافه کرد: در سالی که گذشت سالی مملو از فراز و نشیب برای شرکت بود و خوشبختانه با تلاش همکاران توانستیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ پایداری شبکه در تمامی ساعات شبانه‌روز، گفت: به منظور تامین برق مطمن و پایدار همکاران فنی و عملیاتی شرکت در بخش‌های مختلف در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شهروندان و مشترکان شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: مرکز فوریت‌های برق تبریز با شماره ۱۲۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشترکان بوده و همشهریان می‌توانند تمام اتفاقات و مشکلات برقی خود را طی تماس با این مرکز در این ایام فرخنده گزارش دهند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها