خبرهای داغ:
امام جمعه مهاباد:

همه نهادها شعار سال را در سرفصل امور قرار دهند

امام جمعه مهاباد گفت: همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی عمل به شعار سال را در سرفصل فعالیت‌های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۱۸
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در گفت‌وگو با بسیج از آذربایجان غربی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 ، نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و و بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق منویات ایشان تاکید کرد.

وی بر لزوم اهتمام برای ساماندهی اقتصاد کشور با فصل‌الخطاب قرار دادن رهنمودهای رهبری و سایر دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: جهش تولید تنها با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه در پیرامون ما افراد زیادی هستند، که با بهره گرفتن از سرمایه بسیار ناچیز زمینه را برای اشتغال و تولید فراهم می‌کنند، ادامه داد: بنابراین لازم است این افراد بیشتر دیده شوند و اجازه ندهیم با قرار گرفتن در پیچ و خم ادارات و بانک‌ها از ادامه مسیر دلسرد شوند.

ماموستا امامی با تاکید بر اینکه سرمایه ملی باید در اختیار افرادی قرار گیرد که توانایی و دانش کافی برای اشتغال‌زایی دارند، اضافه کرد: در صورتی که مشکل اشتغال جوانان حل شود، بسیاری از مسائل دیگر اعم از ازدواج، مسکن و ... به خودی خود حل می‌شود.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری سال جدید به نام «رونق تولید و مشارکت مردمی» توسط رهبر معظم انقلاب، تکلیف سنگینی را بر دوش مسئولان به ویژه دست‌اندرکاران نهادهای نظارتی، اقتصادی و بانکی قرار می‌دهد، ‌اظهار داشت: لازمه تحقق شعار سال و مشارکت مردمی در امر رونق تولید نظارت بر سامانه‌های بانکی، مالی و اعتباری است.

امام جمعه مهاباد با اظهار اینکه ارتقای میزان مشارکت مردم در امر تولید معلول امور مختلفی است، ادامه داد: برای اینکه موضوع فوق محقق شود لازم است، نظارت جدی بر نحوه فعالیت سیستم بانکی کشور شکل گیرد.

ارسال نظرات