آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت

فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۰۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: علاقمندان تا ۱۹ اردیبهشت می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی Javani@skums.ac.ir ارسال کنند.

اعرابی افزود: حقوق باروری و جوانی جمعیت، مولفه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جمعیت، توانمندسازی زنان و آینده جمعیت، ترویج زایمان طبیعی و کاهش سقط جنین، درمان ناباروری و تاثیر آن بر جمعیت، رسانه، آموزش و جوانی جمعیت و طب ایرانی، مکمل و تغذیه در جوانی جمعیت از محور‌های این جشنواره است.

به گفته وی، این جشنواره در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در راستای جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: اختتامیه جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت ۳۱ اردیبهشت مصادف با ولادت امام رضا (ع) و روز ملی جمعیت خواهد بود.

ارسال نظرات