خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج)

دومین محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان و نیروهای پایور و وظیفه در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۲۶
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، محفل انس با قرآن كريم با حضور قاریان ، حجت الاسلام الیاسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) و نیروهای پایور و وظیفه با شکوه خاصی در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) لشکر برگزار گردید.

 

 حجت الاسلام الیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۷ ولی عصر (عج) با تبریک سال جدید و تولد امام حسن مجتبی علیه السلام بیان کرد: مبارک بودن هر سال به پیشرفت انسان در زمینه های مختلف بستگی دارد . اگر توانستیم در زمینه های معنوی ، اجتماعی، اقتصادی و ... پیشرفت کنیم سال مبارکی خواهیم داشت به همین دلیل در دعای تحویل سال از خدا می خواهیم که " حوًل حالنا الی احسن الحال " .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایثار و فداکاری در راه خدا ، با استناد به آیات قرآن و سیره علی علیه السلام معامله با خدا را برای سعادت انسان ثمربخش دانست و افزود: پاداشی که خدا در برابر فداکاری و مجاهدت به انسان می دهد با دستاوردهای مادی قابل مقایسه نیست .

 وی  با اشاره به شعار سال بر ضرورت مردمی سازی اقتصاد و ایجاد زمینه مشارکت واقعی مردم در تولید بعنوان تنها راه "جهش تولید" تاکید کرد . 

 

در پایان از قاریان برجسته استان آیاتی از قرآن تلاوت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها