تاکید فرماندار میانه بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای جهش تولید

تبریز- فرماندار میانه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای جهش تولید، گفت: با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر انقلاب از ظرفیت‌های شهرستان برای تحقق شعار سال بهره خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۵۸۷۹۵۴
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

تاکید فرماندار میانه بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای جهش تولید

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، محمدباقر هنربر در دیدار نوروزی اعضای شورای تامین، شورای اداری، معتمدین و ریش سفیدان شهرستان، مشارکت مردم در همه امور را راهگشا عنوان و بیان کرد: ظرفیت تشکل‌ها، ریش‌سفیدان و صاحبنظران، در شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک شایانی کرده، رشد و توسعه را سرعت می‌بخشد و غافل شدن از این ظرفیت عظیم، خسارت‌بار است.

   وی با تاکید بر بهره‌گیری از مشارکت مردم در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه و اشتغال جوانان شهرستان، اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی شهرستان همگی مکلف به تسهیل هستند نه اینکه سرمایه‌گذار را درگیر بوروکراسی اداری کنند.

تاکید فرماندار میانه بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار برای جهش تولید

   هنربر با تاکید بر نبود هرگونه محدودیت برای سرمایه‌گذاری در شهرستان، ادامه داد: آنچه در اختیارات قانونی شهرستان است بی درنگ باید انجام پذیرد و خارج از اختیارات نیز حتما باید از سوی مدیران دستگاه‌ها به فرمانداری گزارش داده شده و با جدیت از ادارات کل پیگیری شود.

   فرماندار میانه ادامه داد: توجه جدی به جوانان متعهد و متخصص در بدنه مدیریتی دستگاه‌های شهرستان، در این راستا می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.

   در ادامه، تعدادی از معتمدین و ریش‌سفیدان به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها