خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی موثقی:

میدان نبرد اصلی در خانواده است/ دشمن به دنبال از بین بردن ماهیت و هویت خانواده اسلامی است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع خانواده گفت: سپاه در دفاع از امنیت نقش دارد، اما میدان نبرد اصلی در خانواده است؛ دشمن امروز می‌خواهد ماهیت و هویت خانواده اسلامی را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۰۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در جمع خانواده‌های کارکنان تیپ انصار الحسین(ع) همدان با تبریک عید ولادت امام حسن(ع) اظهار کرد: این ماه مبارک فرصتی برای خودسازی و تعالی فکری و معنوی خانواده‌ها است.

وی با بیان اهمیت موضوع خانواده گفت: سپاه در دفاع از امنیت نقش دارد، اما میدان نبرد اصلی در خانواده است؛ دشمن امروز می‌خواهد ماهیت و هویت خانواده اسلامی را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به برخی مصادیق فساد اخلاقی در جامعه اسلامی بیان کرد: جریان ضد فرهنگی در کشور شروعی است برای اینکه سنگر اصلی یعنی خانواده متلاشی شود.

وی با بیان اینکه هدف از خدمت‌ها و ماموریت‌هایی مانند نبرد با داعش یا حفاظت از مرزها برای ارتقای معنوی و انسانی است، افزود: ثواب خدمت به خانواده در تعابیر روایی از حج، جهاد و عبادت بالاتر شمرده شده است.

شعبانی‌موثقی گفت: ارتباط و الفت با فرزندان به عنوان یکی از اصول تربیتی، سیره زندگی اهل بیت و حضرات معصومین (ع) بوده است.

وی با بیان برخی الزامات ارتباط زوجین اظهار کرد: طبق روایات خدمت زن به شوهر، از مهمترین مصادیق جهاد در راه خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات