معاون برق و انرژی وزارت نیرو:

ایران ترانسفو سبب خودکفایی صنعت برق در کشور شده است

زنجان- معاون برق و انرژی وزارت نیرو در بازدید از ساخت بزرگترین ترانس کشور در شرکت ایران‌ترانسفو گفت: شکوفایی گروه صنعتی ایران ترانسفو علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور و وابستگی به خارج، سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است.
کد خبر: ۹۵۸۸۶۲۶
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

ایران ترانسفو سبب خودکفایی صنعت برق در کشور شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، همایون حائری، در سفر یک روزه خود به زنجان، از شرکت ایران ترانسفو بازدید کرد.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو در بازدید از خط تولید، ضمن تقدیر از تلاش‌های غیرتمندانه پرسنل و کارگران سختکوش ایران ترانسفو اظهار داشت: شکوفایی این گروه صنعتی علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور و وابستگی به خارج، سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است.


وی در ادامه در مورد هدف از بازدید از این واحد تولیدی بیان کرد: امروز با مدیران این شرکت از بزرگترین ترانس کشور که در حال حاضر با ظرفیت ۵۰۰ مگاولت آمپر در حال ساخت است، بازدید کردم.

حائری عنوان کرد: یک کار بسیار بزرگی است که برای نخستین بار در کشور با دانش فنی توسط متخصصان کشورمان صورت گرفته و این یک افتخار بزرگی است که امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد و این ترانس می‌تواند بسیاری از نیاز‌های ما را در سطوح ظرفیت‌های مختلف (ولتاژ و جریان بالا) رفع و تأمین کند.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو با بیان اینکه از تمام متخصصان و دانشمندان این گروه صنعتی بابت ساخت بزرگترین ترانس در کشور تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: وجود همچین گروه صنعتی در کشور، صنعت برق کشور را کاملاً خودکفا کرده است.


فاطمه عسگری

ارسال نظرات