خبرهای داغ:

واحدهای افتتاحی نهضت ملی مسکن در سهند معطل تأسیسات شهری!

تبریز- در حالی که برخی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند از بهمن ماه به صورت بلوکی آماده و در آستانه افتتاح قرار گرفته اما هنوز تأسیسات شهری از سوی دستگاه‌های خدمت‌رسان در برخی از پروژه‌ها به طور کامل برقرار نشده و این امر افتتاح واحدها را به تأخیر انداخته است.
کد خبر: ۹۵۸۹۰۸۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند به دنبال بازدید‌های دوره‌ای خود از پروژه‌ها، امروز هم در پروژه مهسان، ال آی و آوین حضور یافت و به بررسی چالش‌های مرتبط با تأسیسات شهری پرداخت.

فرهاد سعیدی با تأکید بر این‌که هیچ واحدی را با زیرساخت ناقص تحویل متقاضیان نخواهیم داد، افزود: بلوک‌های افتتاحی را از هر نظر آماده کرده‌ایم و صرفا منتظر تکمیل تأسیسات شهری در برخی پروژه‌ها هستیم.

وی خواستار تسریع در روند برقراری تأسیسات شهری از جمله زیرساخت آب و فاضلاب در پروژه‌های آماده افتتاح شد تا هرچه سریع‌تر پروژه‌ها افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شود.

 با این‌که برخی بلوک‌های آوین، ال‌آی و... از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آماده تحویل بوده اما به خاطر چالش‌های مرتبط با تأسیسات شهری از جمله لوله‌کشی آب و فاضلاب و... به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند و این پروژه‌ها با تکمیل تأسیسات شهری در روزهای آتی به افتتاح می‌رسند.

 

ارسال نظرات