خبرهای داغ:

دعوت مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی کشور از ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی کشور برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۲۳۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

دعوت مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی کشور از ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی کشور برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
"سبحان الذی أسرى بعبده لیلا من المسجد الحرام إلى المسجد الأقصى الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هو السمیع البصیر: پاک و منزه است خدایی که در (مبارک) شبی بنده خود (محمّد) را از مسجد حرام (مکّه معظّمه) به مسجد اقصایی که پیرامونش را مبارک و پر نعمت ساختیم سیر داد تا آیات و اسرار غیب خود را به او بنماییم که او (خدا) به حقیقت شنوا و بیناست."

امسال، در حالی ملت روزه‌دار ایران به خیابان‌ها می‌آیند که رژیم خونخوار و کودک‌کش اسرائیل بار دیگر خوی شیطانی و غیرانسانی خود را به ملل‌های جهانی نشان داده‌است.
و با جوش و خروشی وصف‌ناپذیر علیه صهیونیست، این فرزند نامشروع استکبار فریادهای ظلم‌ستیزانه خود را بار دیگر به گوش تمام جهانیان می‌رسانند.

تمام آزادی‌خواهان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دوباره به میدان می‌آیند، تجدید عهد و پیمان می‌کنند و آزادی قدس شریف که میراث معنوی و معراج‌گاه پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) است را مقتدرانه فریاد می‌زنند.

مردم مقتدر ایران با لبانی تشنه به میدان می‌آیند و نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل را خواهانند، رژیمی که در سال‌های گذشته به علت حرکت‌ها و جنبش‌های جبهه فلسطینی آزادی‌خواه، جنگ‌های گسترده‌تری به راه انداخته و با حمایت استعمارگران درنده‌خو بیش از گذشته به کشتار زنان و کودکان و آواره‌کردن و اسارت این مردم مظلوم پرداخته‌است.


و اکنون مردم در حالی به خیابان‌ها می‌آیند که رژیم خبیث اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و بیش از این‌ها نقشه‌های شوم منطقه‌ای این رژیم، با درایت و هوشیاری جبهه اسلامی، نقشه بر آب می‌شوند.

ترس رژیم منحوس اسرائیل از تکرار عملیات *طوفان الاقصی* می‌باشد که با حضور مقتدر مردم دوباره تکرار می‌شود.

گرامیداشت و بزرگداشت این روز بزرگ و ابراز همدلی با مردم مظلوم فلسطین، سبب نمایش قدرت مردم آزادی‌خواه، علیه رژیم نامشروع و ظالمانه وظیفه‌ای انسانی، دینی و بین‌المللی است و راهپیمایی روز قدس کلید وحدت ملت‌هاست.


و به برکت روز قدس و‌ دوراندیشی امام راحل(ره) که احیاگر بیداری اسلامی می‌باشد و با پیروی از رهنمودهای رهبر عظیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با عزم و مجاهدت جبهه مقاومت، اقدامات خصمانه این رژیم بی‌پاسخ نخواهد ماند.

و اکنون مجمع فاطمی بسیج دانش‌آموزی کشور از ملت شریف ایران به‌ویژه دانش‌آموزان با بصیرتِ پیرو خط امام، دعوت می‌کند که در راهپیمایی ۱۷ فروردین‌ماه بار دیگر صحنه‌ای تاریخی، حماسی و ماندگار رقم بزنند و فریادهای خود را علیه ظلم به گوش جهانیان برسانند و با مشت‌های گره کرده و شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" در راه آزادی قدس شریف قدم بردارند.

"مجمع فاطمی بسیج‌ دانش‌آموزی کشور"

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار