مراسم یاد بود شهدای کنسولگری ایران در سوریه در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام استان تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی تصریح کرد: سال ها است شعار سال اقتصادی است و در برخی از دولت ها به شعار سال توجه نشده است.

کد خبر: ۹۵۸۹۴۹۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران: حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا بیان کرد: در دعاهای آخر مه مبارک رمضان چند مورد مشترک در دعاها از پروردگار متعال درخواست داریم. در عای شب 23 ماه رمضان اولین درخواست ولایت مداری در مسیر ولایت حرکت کردن است، درخواست در این شب ها ما را جز سعادتمندان قرار دهد، درخواست روح ما را با شهیدان قرار دهد و طاعت در علیین قرار گیریم و بدی های ما را ببخشد.

وی در ادامه گفت: خداوند یقینی دهد که بر قلب ما نشسته شود، ایمانی که همه شک و عیب ها را از بین ببرد و به هر چیزی که داریم راضی باشیم. در دنیا و آخرت بهترین ها را نصیب کند و از آتش دوزخ دور نگه دارد.ا

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی ظهار کرد: هر شب در دعاهای آخر رمضان با عناوین مختلفی از پروردگار درخواست داریم؛ به رضای خداوند ایمان داشته باشیم، ذکر الهی را در دل داشته و توفیق الهی را خواستاریم.

این مسئول به سه کلید موفقیت در جامعه اشاره کرد و بیان نمود: اولین کلید تکیه بر خداوند است و دیگری استقامت و پایداری و آخرین کلید تقوا پیشه کردن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا با بیان اینکه هر سال رهبر شعار سال را تعیین می کند، بیان کرد: چند سالی است که رهبری در پیام نوروزی به اقتصاد روی آورده است.

این مسئول خاطر تشان کرد: از زمان های گذشته رسالت همه پیامبران در دوره های رهبری شناخت دردهای جامعه و برطرف نمودن مشکلات بوده است.

وی گفت: رهبری درد اصلی مردم را شناسایی کرده و در سال های اخیر یکی از مهمترین دردهای جامعه را اقتصاد دانستته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی تصریح کرد: سال ها است شعار سال اقتصادی است و در برخی از دولت ها به شعار سال توجه نشده است.

این مسئول ادامه داد: اصلی ترین نقش شعار سال جهش تولید است که با مشارکت مردم پیشرفت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا در ادامه شعار سال گفت: جهش تولید زمانی اتفاق می افتد که مشارکت مردم باشد و در این صورت تورم کاهش می یابد.

وی در ادمه تورم در جامعه بیان کرد: یکی دیگر از عوامل، واسطه گری و دلالی، از دیگر عوامل گرانی ها و تورم است و حقوق با آنچه در جامعه تهیه می شود ناکافی است.

وی در آثار جهش تولید ادامه داد: رفاه عمومی اتفاق می افتد. از نظر روانی در بین جامعه، اعتماد به نفس پیدا شده و مردم احساس رضایتمندی دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی تصریح کرد: اقتصاد زمانی شکوفا شده که جهش تولید در اقتصاد باشد و مشکلات فقر ریشه کن شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا در مورد رسالت راهبردی شعال سال بیان کرد: اولین راهکار رسالت گفتمان سازی جهش تولید با مشارکت مردم و بردن جامعه به سمت تلاش در جامعه و قناعت در مصرف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی معبودی گفت: جامعه را باید به سمت تولید و قناعت هدایت کرد و مشکل اصلی در جامعه در تولید کم کار هستیم و مصرف بالایی داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدادر ادامه افزود: در کشور های اروپایی دور ریز مواد مصرفی 9 تن است و در ایران 32 تن مواد دور ریز است که در هر زمینه ای به آن می شود اشاره کرد.

این مسئول در پایان بیان کرد: تلاش در تولید و غناعت در مصرف در زندگی را باید فرهنگ سازی کرد تا بتوان برخی از مشکلات کشور را حل کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار