خبرهای داغ:

محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی توسط حقوقدانان خوزستان

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان در محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و جنایت تروریستی جیش الظلم در چاه بهار و راسک.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الحمن الرحیم
«وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآياتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْها إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
دو اقدام ضد بشری و تروریستی جدید حمله هوایی اسرائیل به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و حمله تروریستهای جیش الظلم تحت حمایت اسرائیل و آمریکا به مقر نیروی انتظامی و مرزبانان جمهوری اسلامي ایران که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی و نیروهای مرزبانی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی کشورمان شد مجدداً نشان داد که این غده بدخیم سرطانی که این روزها منحوسیت، رذالت و ددمنشی بیش از پیش او بر جهانیان آشکار گشته است به هیچیک از قوانین بین المللی پایبند نیست و برای رهایی از شکست در جنگ غزه و فروپاشی ومرگ زودرس دست به هر جنایتی می‌زند.
امروز ترس وناامیدی و واهمه سر تاسر وجود این مار سمی زخمی رو به موت ولانه فساد و جنگ افروزی و ظلم و نسل کشی و جنایات جنگی را فراگرفته به نحوی  که ممکن است دست به پست ترین کارها و وحشیانه ترین خونریزی‌های تاریخ بزند.
طوفان الاقصی تا آزادی قدس شریف فاصله چندانی ندارد و دیگر حتی افکار عمومی هم برای رژیم نامشروعی که در سراشیبی سقوط قرار گرفته مهم نیست. جنایات غزه آینه تمام نمای چهره منفور رژیم صهیونیستی است. دیگر هیچ نقابی لوث این جنایت‌های بزرگ را از چهره کثیف اسراییل نخواهد زدود.
سازمان بسیج حقوق دانان استان خوزستان ضمن تشکر و قدر دانی از رشادت‌های نیروی انتظامی و ارتش و سپاه مقتدر واعلام حمایت مجدد از مردمان بی‌دفاع غزه اقدامات اخیر صهیونیست‌های تروریست و خونخوار در حمله به سفارت ایران در دمشق و حمله تروریست های جیش الظلم تحت حمایت آمریکا واسرائیل به مقر نیروی انتظامی و مرزبانی چاه بهار و راسک را به شدت محکوم و از محافل بشری و مدعیان حقوق بشر ومدعیان مبارزه با تروریسم وجنگ افروزی میخواهیم که در این موارد سکوت اختیارنکنند و بی‌تفاوت نباشند که بزودی دود وآتش این فتنه ها دامن گیر آنها خواهد شد.
علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و شفای عاجل برای مجروحین این حوادث را از درکتاب خداوند منان می طلبیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار