خبرهای داغ:

فرماندار: زمین‌های صنعتی بدون استفاده دزفول تعیین تکلیف می‌شوند

فرماندار ویژه دزفولن گفت: هیچ اقدامی در ۷۶ زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران در دزفول انجام نشده است که این زمین‌ها باید به سرعت تعیین تکلیف شوند.
کد خبر: ۹۵۹۰۱۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علیرضا خردمند روز شنبه در نخستین نشست قرارگاه تحقق شعار سال در سالن نشست‌های فرمانداری ویژه دزفول تاکید کرد: زمین‌های بدون استفاده که به منظور احداث واحد صنعتی در اختیار افراد قرار گرفته ولی اقدامی در آنها انجام نشده است باید با تشکیل یک کارگروه ویژه پیگیری شوند.

وی ادامه داد: ایجاد شهرک صنعتی جدید در دزفول در حالی برای تامین زمین مورد نیاز واحدهای صنعتی با صرف هزینه بسیار در حال پیگیری است که هم اکنون ۷۶ نفر برای ایجاد واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی موجود زمین تحویل گرفته‌اند ولی هیچ اقدامی انجام نداده‌اند که تعیین تکلیف این زمین‌ها به طور جدی پیگیری می‌شود.

زمینی برای واگذاری به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی دزفول وجود نداشت

خردمند با بیان اینکه تحقق شعار سال در این شهرستان با استفاده از ظرفیت نخبگان علمی، صنعتی، بخش خصوصی و دستگاه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است، گفت: راه حل مردمی سازی اقتصاد، بسترسازی برای نقش آفرینی و استفاده از توان مردمی در اقتصاد است.

وی افزود: تکمیل ظرفیت شهرک‌های صنعتی دزفول و نداشتن زمین در این شهرک‌ها برای واگذاری به سرمایه گذاران متقاضی موجب شده تا امکان سرمایه گذاری جدید در این شهرستان طی سال‌های اخیر وجود نداشته باشد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: احداث واحد صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی دارای چالش‌های زیاد و فرآیندی زمان بر است به همین دلیل افزایش ظرفیت شهرک‌های صنعتی و احداث پنجمین شهرک صنعتی این شهرستان به عنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار